Pozicionavimas, elgsena, naujienlaiškis

Internetinis marketingas – pozicionavimas, elgsena, naujienlaiškis

Jūs nustatote tikslą, išsakote pageidavimus, paaiškinate kokio norite rezultato. Mes peržiūrime duomenis, atliekame analizę ir sukuriame interneto svetainę, kurios pagalba pasieksime iškeltą tikslą ir norimą rezultatą.

Startas internete, ar darbas su jau turima interneto svetaine, elektronine parduotuve ar bet kokiu kitu verslo įrankiu. Ką svarbu žinoti, kaip dirbti, ką daryti norint pasiekti geriausių rezultatų. Mūsų teikiamas interneto marketingo mokymas apima šias temas:

  • Kas yra pozicionavimas internete?
  • Vartotojų elgsena. Kokie yra vartotojo naršymo įpročiai internete?
  • Efektyvus naujienlaiškis. Kaip parengti efektyvų naujienlaiškį ir į ką atkreipti dėmesį?

Pozicionavimas internete

Pozicionavimas – požiūrių keitimo klausimas ir tik po to produkto keitimas, naudojama ne aukščiausioji, bet lyginamoji išraiškos forma. Tad aptarsime:

  • Koks pagrindinis pozicionavimo tikslas?
  • Kas yra pozicionavimas, kuo jis remiasi?
  • Pozicionavimo strategijos, būdai, argumentai ir tyrimai?
  • Pozicionavimo (suvokimo) žemėlapis?
  • Kaip rinkai pristatyti naują produktą ar paslaugą?

Vartotojų elgsena. Kokie yra vartotojo naršymo įpročiai internete?

Norint nesivadovauti tik savo išankstine nuomone pateikiant rinkai naują paslaugą ar produktą sieksime atskleisti vartotojų pirkimo įpročius, apsisprendimo atlikti tam tikrą veiksmą priežastis internete. Aptarsime šias temas:

  • Vartotojų tipai ir pagrindiniai vartotojų elgsenos bruožai. Kas yra Jūsų potencialus klientas?
  • Vartotojų asmeniniai veiksniai ir jų įtaka elgsenai. Kokie jo tikslai ir kas jį valdo internete?
  • Vartotojų sprendimo priėmimo procesas. Kaip teisingai vartotojui pateikti siūlomą paslaugą ar produktą?
  • Vartotojų elgsenos analizės taikymas praktikoje.

Naujienlaiškis. Kaip parengti efektyvų naujienlaiškį ir į ką atkreipti dėmesį?

Elektroninių naujienlaiškių rinkodara – labai efektyvi marketingo priemonė norint pritraukti naujus vartotojus, sekėjus ir potencialius klientus. Nuolat priminti apie save, naujas paslaugas ar naujus produktus jau registruotiems vartotojams. Šių mokymų metu aptarsime:

  • Kodėl el. pašto rinkodara vis dar veiksminga ir ko reikia efektyviam naujienlaiškio marketingui?
  • Kaip paskatinti lankytojus prenumeruoti Jūsų naujienlaiškį? Kokie yra vartotojų duomenų bazės formavimo būdai?
  • Patrauklaus ir efektyvaus naujienlaiškio kūrimas.
  • Kuri savaitės diena yra tinkamiausia naujienlaiškio siuntimui ir kas kiek dienų verta siųsti?
  • Lankytojų veiksmų analizė svetainėje po naujienlaiškio išsiuntimo ir sekantys marketinginiai žingsniai.