Reklamos valdymas

Gaukite tikslinį lankytojų srautą, kuris konvertuoja. Verslo įrankio konversijos rodiklis priklauso nuo lankytojų srauto, ateinančio į verslo įrankį. Jei jūsų verslo įrankis ar konversijos puslapis atitinka lankytojų srauto lūkesčius, tikėtina, kad konversija bus aukšta.

Ne visi lankytojai konvertuoja vienodai, ne visi reklamos kanalai pritraukia vienodą lankytojų srautą. Tad kaip žinoti, kokius kanalus naudoti, norint tikslingai panaudoti reklamai skiriamus pinigus? Kaip rasti vietas, kur jūsų reklamą matys „tobulas“ jūsų klientas?

 

Padėsime jums rasti efektyviausius reklamos kanalus:

● Sukonfigūruosime ir paruošime darbui Google Analytics įrankį;
● Įdiegsime Tag Manager, kurio pagalba valdysime papildomus matavimo įrankius;
● Vadovaudamiesi surinktais duomenimis mes nustatysime:
—  Kanalus, iš kurių atėję lankytojai konvertuoja geriausiai;
—  Geriausiai konvertuojančius raktažodžius;
—  Geriausiai konvertuojantį turinį;
—  Geriausius konversijos puslapius;
● Įvertinsime konversijas iš visų šaltinių su kuriais dirbame:
—  Google AdWords reklama;
—  Facebook reklama;
—  Forumai, blogai, interneto bendruomenių portalai;
—  Socialinė medija;
—  Paieškos kanalai, Google, Bing, Yandex ir kt.

 

Gauti nuolatinį ir augantį tikslinių lankytojų srautą internete yra būtina augančiam ar norinčiam pelningai dirbti verslui.

Padėsime jums administruoti mokamus reklamos kanalus ir suvaldysime jūsų investicijas gaunant maksimalią grąžą. Pagrindinis ir kol kas mūsų darbe efektyviausias kanalas – Google AdWords reklama.

 

Google AdWords reklama

Nesigirsime, kaip gerai mokame administruoti Google AdWords reklamos kampanijas, kaip gerai valdome visas skirtas investicijas reklamai, tik pasakysime, kad mes nepadarysime šių klaidų:

● Reklamos kampanijoje naudojamų raktažodžių kokybės balo nematymas;
● Ta pati reklamos skelbimo ar vaizdinės reklamos žinutė naudojama su daug skirtingų raktažodžių;
● Netestuojamos skirtingos reklaminių skelbimų žinutės ar antraštės;
● Netinkamai sukonfigūruotas Google Analytics ir neteisingai matuojami rezultatai ir konversijos;
● Nėra įdiegta papildomų lankytojų srauto ir konversijų matavimo įrankių;
● Naudojamos labai plačios raktažodžių reikšmės;
● Lankytojų srautas iš reklamos nukreipiamas į titulinį ar kitus blogai konvertuojančius puslapius.

 

Tapkite mūsų partneriu, klientu ir mes padėsime jums auginti jūsų verslą!